Σάββατο

Οι προθέσεις και οι σημερινοί τίτλοι ...

Αποκαμωμένος επέστρεψε κι αυτό το μεσημέρι από τη δουλειά στο σπίτι του ο κύριος ΑΜ και σκέφτηκε  πως δεν θα ήταν άσχημα να έχει στα χέρια του και μια δεύτερη εφημερίδα , να την "ρουφήξει" , όπως θα κάθετε στο λουσμένο από τον ήλιο μικρό του μπαλκονάκι . Λίγες ώρες αργότερα βέβαια , ένοιωσε πως είχε χάσει ένα πολύτιμο δίευρω και πως η διάθεση του , παρά τις σοβαρές προσπάθειες του ήλιου , χάλασε και οι πιθανότητες να επιστρέψει στην αφετηρία ήταν ελάχιστες έως ανύπαρκτες . Οι σοβαρές προσπάθειες μου να τον "φτιάξω" , όχι μόνο έπεσαν στο κενό , αλλά κινδύνευα κι εγώ ο ίδιος , από τη φύση μου αισιόδοξος να αποκτήσω στα καλά καθούμενα , αυτοκτονικές τάσεις . 
- Ακου αυτά που θα σου διαβάσω και πε μου αν έχω δίκιο ή όχι .
Μου είπε με ύφος γεμάτο νεύρα και μου στέρησε κάθε δυνατότητα επιλογής εκτός από την μία , να κάτσω και να τον ακούσω δίνοντας και την απαιτούμενη προσοχή φυσικά .

Γ. Παπανδρέου : Φτάσαμε στον πάτο ,
Αντ. Σαμαράς : Ουδείς αναμάρτητος ,
Γεμίσαμε εμβόλια , χάσαμε την γρίπη ,
Γ. Παπανδρέου : Ερχονται κι άλλες δύσκολες μέρες ,
Οι μεγάλες προσδοκίες του Ομπάμα στη Μ. Ανατολή ,
Οι ιστορικοί θα κρίνουν την γενοκτονία ,
90χρονος έπνιξε την 85χρονη σύζυγο και αυτοκτόνησε ,
Ο βιομήχανος αμόλυσε τα σκυλιά για να γλυτώσει τον έλεγχο ,
Ενα κρεβάτι θα μας σώσει ,
Ευθύνες στους αστυνομικούς για τα δακρυγόνα στους τυφλούς,
Ανώτατος απόστρατος πιάστηκε σαν βαποράκι ,

Σταμάτησε μου έριξε μια λοξή ματιά , από αυτές που σου λένε "να συνεχίσω;" κι ετοιμαζόταν να συνεχίσει χωρίς να περιμένει την δική μου απάντηση . Πρόλαβα , σηκώθηκα και έκανα ένα βήμα πίσω , δίνοντας του να καταλάβει πως δεν έχει νόημα αυτό το νέο βασανιστήριο που είχε ανακαλύψει και που ήθελε να το δοκιμάσει απ' ότι έδειχνε σε μένα .
- Αρκετά Κύρ ΑΜ , νισάφι , δεν βλέπεις πως υποφέρω ήδη , τι θέλεις πια από μένα  τι ζητάς ; 
- Μα να συνέλθεις επί τέλους , να ξυπνήσεις καημένε , να δεις τα πράγματα πέρα από τον στενό προσωπικό σου κύκλο , να βγείς από το κλουβάκι που σε χώσανε και μασουλάς το δωρεάν κεχρί . Ελεεινέ και τρισάθλιε βολεψάκια ...
Αυτό το τελευταίο δεν το άντεξα , έκανα μεταβολή και με σκυφτό κεφάλι του άδειασα την γωνιά . Πολλές φορές μου μίλαγε με άσχημο και επιτιμητικό τρόπο και δεν με πείραζε καθόλου , τον άντεχα , αύτος ήταν . Μα σήμερα ....





3 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Μα γίνονται τέτοια λάθη????
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Προχθές... είχα φρικάρει...
από τις πολλές ειδήσεις...και ήθελα κάπου να καταγράψω.... τις πιο βασικές... ώστε μετά να γράψω μία ανάρτηση...
Πήρα ένα λευκό χαρτί....και σημείωνα.... Φράσεις..ονόματα..θέματα..που άκουγα στις ειδήσεις....
Μόλις έγραψα και την τελευταία....
αισθάνθηκα τέτοια απελπισία...
που το έσκισα....
Ολα ήταν μαύρα....
και ένιωσα απόλυτα ηλίθια και ανύμπορη να το ανατρέψω....

Ηπια ένα τσίπουρο...και ξάπλωσα....

Οχι..δεν θα έκανα ανάρτηση...με όλο αυτό το μπάχαλο...
Ολοι τα ξέρουν....απλά...αν το παραδεχθούν... ίσως θα πρέπει να αυτοκτονήσουν....
και όχι τίποτα άλλο..θα χάσω το αναγνωστικό κοινο....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα

ο κύριος "αμ" είπε...

Δεν πρέπει να ανησυχείτε καθόλου μα καθόλου .
Από έγκυρες πηγές , δεν μπορώ να σας τις ονομάσω , οι αναγνώστες σας ακολουθούν παντού . Είναι κάτι σαν τον ίσκιο σας .

Πάντως η αλήθεια είναι , πως η κατάσταση είναι απελπιστική και γίνετε απελπιστικότερη , με τα ίδια τα γεγονότα και τον τρόπο με τον οποίο με τον οποίο καταγράφονται . Ισως να φταίει και η διέξοδος που δεν γίνετε φανερή ενώ υπάρχει , ίσως να φατίμε κι εμείς , τι να λέμε τώρα , πάω να χτυπήσω κι εγώ ένα τσιπουράκι και να κεράσω κι ένα τον κύριο ΑΜ , μπας και τον φέρω στα νερά μου :)))))

pentanostimi είπε...

κέρασε ενα τσίπουρο τον κ.ΑΜ κι απο μένα.....αντε γειά μας !