Τρίτη

Η ΜΑΝΙΑ , Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Η ΠΙΤΑ !

Είπε να την  "τρενάρει"* όσο τον έπερνε , αλλά δεν γινόταν . Ετσι μου είπε απ' το τηλέφωνο και ήταν φανερά εκνευρισμένος . Για ποιόν άλλον ο λόγος , μα για τον κύριο ΑΜ . Μεσημέριαζε και καθώς "έπηζα" στους δρόμους του κέντρου , χτύπησε το κινητό . Κατάλαβα πως θα ήταν αυτός κι επειδή ξέρω , καταλαβαίνω πια από το κουδούνισμα του τηλεφώνου , ότι κάτι τρέχει , έκανα δεξιά , και απάντησα μ' ένα στεγνό "έλα τι θες " . Χείμαρρος ο κύριος ΑΜ , ούτε μια καλημέρα δεν είπε παρά βάλθηκε να μου αποτελειώσει τα ήδη σπασμένα νεύρα πετώντας μου ένα , "από πίτα που δεν τρως , τι σε μέλει κι αν καείς εεε ;" βάζοντας ένα ερωτηματικό στο τέλος της φράσης του .
- Τι είναι πάλι , 
- Δεν τάμαθες ; μου λέει ,
- Οχι , τι έγινε ;
- Η Μάνια ...,
- Τι η Μάνια , ποιά Μάνια , τι λες ρε παλαβέ ; με παίρνεις τηλέφωνο για να μου πείς για τίποτα γκομενοδουλειές ; 
- Ρε συ αναίσθητε , η Μάνια , απέλυσε τον Γιάννη !
- Εχεις τρελαθεί εντελώς ; Ποιά Μάνια , ποιόν Γιάννη ;
Ο κύριος ΑΜ , ήξερε ότι έχω μια ευαισθησία σε θέματα που αφορούσαν τα δικαιώματα των εργαζομένων και φαντάστηκε ότι θα ξέρω την "Μάνια" και τον "Γιάννη" . Εχω βέβαια πολλές  γνωριμίες , αλλά τις αναγνωρίζω είτε με τα επώνυμά τους είτε με την ειδίκευση τους στη δουλειά , λόγου χάριν , ο Κώστας ο βερτικαλάς , ο Μήτσος από τα χάρτζια , το Μαράκι απ' τις μασουρίστρες κι άλλες τέτοιες υψηλές ειδεικεύσεις . Αλλά έτσι νέτα σκέτα  , ο "Γιάννης" , δεν μου έλεγε τίποτα . 
- Εξήγησέ μου ρε άνθρωπε , του είπα κι έσβησα την μηχανή , γιατί κατάλαβα πως θα τράβαγε σε μάκρος η ιστορία .
- Αγαπητέ μου , η  "Μάνια" , είναι το αφεντικό της "ελευθεροτυπίας" κι ο " Γιάννης" είναι ο διευθυντής της εφημερίδας ...
- Ωραία και με παίρνεις τηλέφωνο για να μου πείς ότι μία αφεντικίνα απέλυσε τον διευθυντή της ;
- Mα καλά δεν σε ενδιαφέρει το τι συμβαίνει σε μια αριστερή εφημερίδα ;
Εκεί ήταν που μου έφυγε το τηλέφωνο και μου έπεσε και το τσιγάρο απ' τα δάχτυλα , κορνάριζε κι ένας "ταρίφας" , που από λάθος είχε κολλήσει από πίσω μου , αλλά δεν νομίζω να έφταιγε το άτσαλο παρκάρισμά μου .
- Λοιπόν , του είπα , κατ΄αρχήν δεν μ' αγγίζει η απόλυση ενός διευθυντή κι έπειτα ασφαλώς και δεν θεωρώ την συγκεκριμένη , αριστερή , τουλάχιστον έτσι όπως θεωρώ εγώ ότι πρέπει να είναι μία αριστερή εφημερίδα και του έκλεισα το τηλέφωνο .
Συνέχισα τον δρόμο μου , κατεβαίνοντας την Μητροπόλεως ζαλισμένος και προσπαθούσα να λύσω βλακωδώς ένα μυστήριο που πριν από λίγα λεπτά είχα την ευκαιρία να μου την λύση ο κύριος ΑΜ . Δυνάμωσα την ένταση στο ραδιόφωνο , που μέχρι τότε άκουγα μάλλον απορροφημένος στις δικές μου σκέψεις , μπας και ξεκλέψω κάποια είδηση και συμπτωματικά η γνώριμή μου φωνή , λέει , "ας ακούσουμε τον κύριο Γιάννη Βλαστάρη ..." .
Ομολογώ πως δεν κατάλαβα τίποτα απολύτως . Κάτι για αποφάσεις τις διοίκησης , κάτι για συνέλευση των εργαζομένων έλεγε , κάτι για περίεργα παιγνίδια στο χρηματιστήριο , κάτι για στρατηγικούς επενδυτές , κάτι για απολύσεις κι άλλα τέτοια . Τον κύριο Γιάννη , δεν τον ήξερα , την λέω την αμαρτία μου , ελάχιστες φορές είχα διαβάσει κάποιο κείμενό του . Βέβαια , είμαι αναγνώστης της συγκεκριμένης εφημερίδας , όχι τόσο γιατί όπως ισχυριζόταν ο κύριος ΑΜ , ότι δηλαδή είναι "αριστερή" , αλλά τέλος πάντων , υπήρχαν πολλοί αρθρογράφοι , που η άποψή τους με έβρισκε απόλυτα σύμφωνο . Δεν θα μπορούσε να είναι "αριστερή" μια τόσο καλά στημένη εμπορική και βιομηχανική επιχείρηση . Μου φαινόταν αδιανόητο κι αν μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει , ορίστε , ας το κάνει . Το αν γινόντουσαν συνελεύσεις , όπου οι συντάκτες , θα πρότειναν κάποια πράγματα , δεν μου έλεγε τίποτα . Στην επιχείρηση αυτή , δεν εργάζονταν μόνο συντάκτες , αλλά και κάποιοι άλλοι ...οι οποίοι μάλλον , ήταν δεύτερης κατηγορίας . Επειτα ο Γιάννης , ήταν διευθυντής κι ως εκ τούτου , μέχρι την στιγμή της απόλυσης του , φαντάζομαι , απολάμβανε κάθε διευθυντικού του δικαιώματος . Τώρα αν θεωρούσε τον εαυτό του αριστερό και δεν το απολάμβανε , το δικαίωμα , η λογική μου λέει , πως μάλλον ήταν αυτό που λέμε , αχυράνθρωπος και με συγχωρείς κύριε Γιάννη , αλλά εγώ μέχρι το γυμνάσιο έφτασα και 3ο από τα 50 μου χρόνια στα υφαντήρια της ιωνίας τα πέρασα κι έτσι τους λέγαμε τους κατά καιρούς διευθυντάδες που μας πλάσαρε το κάθε αφεντικό . Δεν ξέρω τι μπορεί να είχε μεσολαβήσει , μέχρι να γίνει αυτή η απόλυση και να γίνει πρώτο θέμα στον ραδιοφωνικό σταθμό του Συνασπισμού για μεγάλη αναστάτωση στην αριστερή εφημερίδα , αλλά κάποια πράγματα , πρέπει , να μάθουμε επιτέλους γαμώτο , να τα βάζουμε στη σωστή τους διάσταση ή τουλάχιστον στο μέγεθος που τους ταιριάζει !!!
Θα με πονέσει και θα με τσούξει , αν η Μάνια πειράξει μιά τρίχα από τους 500 , 600 εργαζόμενους στο συγκρότημά της κι όχι ο super αριστερός της διευθυντής που παρόλο ότι γνώριζε πως κάτι μαγειρεύετε , εμφανίστηκε από το πουθενά να διαμαρτύρεται για την απόλυσή του και για τον άσχημο δρόμο που θα πάρει η καλή αριστερή εφημερίδα , γαμώ τα 900 ευρώ μου μέσα !!! 
Εκανα πάλι δεξιά , φτάνοντας χαμηλά στην πλατεία Κουμουνδούρου και πήρα το τηλέφωνο στο χέρι . Τελευταία εισερχόμενη , "Κυρ ΑΜ" , ok ...
- Ε ναι ρε συ , από την πίτα που δεν τρώω , δεν με νοιάζει αν καώ !!!!




* την γκρίνια εννοεί 

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν νομίζω πως σε αφήνουν αδιάφορο όλες οι πίτες που δεν τρως. Το είπες και μόνος σου. Η συγκεκριμένη καλά κάνει και σ' αφήνει αδιάφορο ιδιαίτερα από τη στιγμή που ο κύρ Γιάννης θυμήθηκε τις συνελεύσεις και τα δίκια μετά την απόλυσή του, μη χέσω....

Γεφυριστές είπε...

Προσυπογράφοντας το σχόλιο της dame31, σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά και στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου. Όταν οδηγούμε απαγορεύεται η έκθεση σε ...συγκινήσεις:)
Βρε τον κυρ Γιάννη .. στις ουρές του ΟΑΕΔ των βλέπω κι όχι τιποτ΄ άλλο το αριστερόμετρο είναι και ακριβό γαμώτο και δεν θα του φτάνουν!!
Σε χαιρετώ

Γεφυριστές είπε...

Ξαναγύρισα γιατί ξέχασα γαμώτο ότι ο κυρ Γιάννης γιορτάζει και είναι άνεργος.. να κάνουμε κανέναν έρανο!!!

katerina είπε...

Κάθε φορά που βλέπω το μηνυμα σου πάνω απο τον μετριασμό γελάω. Κάποτε έλεγα ότι δνε γραφω σε blogs με μετριασμό, γιατί ειμια ενηλικας για να ρωτάω "κυριε, κυριε, μπορώ να πω;"
Αλλά αυτό δνε θα ισχυσει ΠΟΤΕ για ΄σενα κ. Α.Μ. μου, φίλε Α.Μ. μου.

Τωρα ο ...Γιάννης. Δρυός πεσουσης πας ανηρ ξυλευεται. Απο τότε που πεθανε ο Κιτσος που είχε τα λουριά, παιζονται παιχνίδια εξουσίας. Η Μάνια, ο Γιάννης, κλπ.
Ναι καθόλου δνε μας αφορουν. Πολύ δε περισσότερο όταν οι "καταγγελίες" γινονται μετα την... απομακρυνση εκ του ταμείου.

Μια εφημερίδα όμως ειναι συνηθεια. Μια εφημερίδα όμως ειναι το σπιτι μας, οι παντοφλες μας. Δεν σου κρυβω ότι ένοιωσα σαν να μάλωσαν παλιοι γνωριμοι...για ένα χωράφι που δεν το ένοιωσα ποτέ δικό μου, αλλά ...ας πουμε ότι παραθέριζα συχνά στα μέρη του...

ο κυριος αμ είπε...

Κατερίνα μου κατάλαβες τώρα ποιά είναι η σχέση μου μ' αυτό το "διαβολικό" μηχάνημα ! Από τότε που γεννήθηκε , προσπαθώ να βρω πως διάολο θα καταργήσω αυτό το "κόλπο" , γιατί όντως είναι ...ας μην το χαρακτηρίσω και δεν μπορώ , δεν καταλαβαίνω τίποτα !
Ναι , ναι μην γελάς καθόλου .
Αχ και νάχα τα χρόνια σου :)))

...και οι συνήθειες είναι πολύ κακό πράγμα ε ;
Ναι , είναι κι εγώ έχω πάρα πολλές και ίσως για τους δικούς μου και κακές και για μένα φυσικά .
Από τα γυμνασιακά μου χρόνια ακόμα , από τις πρώτες τις εκδόσεις , πριν ακόμα ο Μαρούδας επιβάλλει τα ταμπλόιντ σχήματα , πέρναγε κι αυτή από τα χέρια μου . Χιλιάδες φορές , μου 'ρχόταν να την κάνω προσάναμα !
Αλλά εκεί , πάντα . Μετά πρόσθεσα κι άλλη συνήθεια , εξίσου κακή μερικές φορές , αλλά αυτή , εκεί !
Τέλος πάντων .
Η υπόθεση αυτή , βρωμάει τόσο πολύ , όσο και κάθε άλλη που ξετυλίγετε στη δημόσια ζωή , αλλά να μην τρελαθούμε κι όλας .
Λένε πολλοί και καυχώνται κιόλας , πως κατεβάσαν τα"εικονίσματα" , αλλά απ' ότι φαίνεται , ανεβάσαν άλλα , "δημοκρατικά" , "αριστερά" και λοιπά τέτοια φαιδρά . Μα στ' αλήθεια , πιστεύουν πως αν αύριο - μεθαύριο , τ' αφεντικό μου , καθιερώσει κάτι σαν κώδικα δημοκρατικής λειτουργίας της επιχείρησής του , αυτή αίφνης θα μετατραπεί σε ...ντρέπομαι και να το πω !
Την τρέλα μου μέσα , διευθυντής ήταν , στο 2ο σε κυκλοφορία μέσο , δεν ήξερε τι παιζόταν ; ή μήπως νομίζουν ότι θα κλάψουν πολλοί από τους 750αρηδες για την θεσούλα του αριστερού διευθυντή ; Κι αυτό που με απογειώνει εντελώς , είναι ότι μερίδα της αριστεράς , προσπαθεί να πείσει για αντιδημοκρατικές μεθόδους κλπ λες και θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά . Ε όχι , όλα έχουν και τα όρια τους , ακόμα και τα "παιγνίδια" . Ευτυχώς , από ότι δείχνει , "ξεφουσκώνει" το θέμα . Ισως κατάλαβαν ή ίσως κάτι μεθοδεύουν .

ο κυριος αμ είπε...

και η πλάκα συνεχίζετε ....
μου ζητάει έγκριση :))))))))
Αλέκα μου , έχει τις "καβάτζες" του ο κυρ Γιάννης . Αριστερόμετρα κυκλοφορούν και στην μαύρη αγορά , όσο και να στοιχίζει , έχει για να αγοράσει , μονάχα σε μας στοιχίζει ακριβά , και μετρημένη ζωή (για να μην πω φτωχή) , και ψαλιδισμένα όνειρα κι ένα σωρό άλλα .
Ααααα όλα κι όλα , εγώ λέω να ανοίξουμε λογαριασμό σαν αυτόν της Κωνσταντίνας !!!!

ο κυριος αμ είπε...

Dame μου , όταν θα έρθει η ώρα να γράψω τα απομνημονεύματα μου , όχι αυτοπροσώπως , ξέρεις ότι δεν γράφω καλά , θα ζητήσω από κάποιον φτασμένο βιογράφο να του τα υπαγορεύσω , θα σας πω ιστορίες κομμουνιστών διευθυντών που θα σας σηκωθεί η τρίχα . Το τι έχουν δει τα μάτια μου και τι έχουν ακούσει τα αυτιά μου , δεν περιγράφετε έτσι εύκολα .

ο κυριος αμ είπε...

....τρέχω τώρα να εγκρίνω τα δικά μου σχόλια :)))))))