Τρίτη

ΕΝΑ ΓΑΜΟΣΚΥΛΟΨΑΡΟ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΟΥ ????????

Εντάξει , δεν είμαι γκρινιάρης , από τη φύση μου δηλαδή μα μερικές φορές "βγαίνω" από τα ρούχα μου γαμώτο . Επιστρέφοντας από τη δουλειά σήμερα τ' απόγευμα , έκατσα να βάλλω μια μπουκιά στο στόμα μου , χαζεύοντας και λίγο την τι-βι . Φυσικά , απέφυγα τις άθλιες σειρές που είναι "προπομπός" των αθλιότερων δελτίων ειδήσεων και κονντοστάθηκα , στις ειδήσεις του Alter , ξέρετε , εκείνο το δελτιάκι που προηγείται εκείνου του show των Χατζηνικολάου  / Τράγκα .
Μου έφυγε το πηρούνι απ' το χέρι , το στόμα μου έμεινε ανοιχτό , πάγωσε η κίνηση μου , μέχρι να ολοκληρώσει το ρεπορτάζ που με πολύ μεγάλη προσήλωση είναι η αλήθεια , παρακολουθούσε ο Ακης μας !!!!
Η κυρά του κυρ ΑΜ , προς στιγμήν , έτρεξε στο τηλέφωνο αλαφιασμένη , "πάει το έπαθε το εγκεφαλικό ο χριστιανός και τούλεγα , όχι άλλες πέτσες απ' τα αρνί , αλλά δεν άκουγε ο ευλογημένος " .
Ομως η αλήθεια ήταν αλλού , δεν έφταιγαν οι πέτσες και ως εκ τούτου φάτε κι άλλες άφθονες .
Η Είδηση έφταιγε ρε παιδιά , Η ΕΙΔΗΣΗ !!!!
Ποιά είδηση ; 
Αυτή !!!!

Ρωτάω λοιπόν ο χριστιανός , αν μετά από αυτά που θα ρωτήσω εξακολουθείτε να με θεωρείτε χριστιανό :
Εδώ τρομάξαμε να πάρουμε λίγο κατσικάκι για να καταλάβουμε πως ήρθε Πάσχα κι αυτός ο δαιμονισμένος , ήθελε Πάσχα στην εξοχή ;
Αντε και καλά αυτός το πήρε ολόκληρο το δώρο του Πάσχα , γιατί έπρεπε να προκαλέσει κι εμένα που ο αφεντικός μου , μου έφαγε δύομιση μεροκάματα με το έτσι θέλω , και ήθελε κι ολόκληρη κουστωδία να του κουβαλήσει το κανό ;
Σπολάτι , χαλάλι του , άρχοντας είναι , ας έχει και 5 καρακόλια βαστάζους , δεν αγχώθηκε καθόλου που αύριο το πρωί θα πίνει καφέ της παρηγοριάς με τα γεράκια του ΔΝΤ και της ΕΚΤ ;
Αίντε και δεν αγχώθηκε , λέω εγώ , είναι cool το άτομο , αλλά ένα γαμοσκυλόψαρο δεν έπεσε στο διάβα του , να του πει δυο τρεις "γλυκές" κουβέντες ;;;;;;;;;;
Γαμώ την κρίση μας , γαμώ !!!!!




Και να μην σχολιάσω εκτενώς και το άλλο και με κακοχαρακτηρίσετε ....
Η Κυρά του , γιατί έφτασε στο νησί με άλλον τρόπο ;
ε ; όχι πείτε μου , γιατί θα σκάσω απόψε !!!!!!!!!!!!

9 σχόλια:

She είπε...

Kαλέ μου ΑΜ. , εγώ δεν είδα την είδηση, αλλά από την αντίδρασή σου καταλαβαίνω πως ήταν προκλητική και άκρως απαράδεκτη. Δυστυχώς εν' μέσω κρίσης υπάρχουν ακόμη κανάλια και διευθυντές ειδήσεων-τρομάρα τους- που αντί να δείχνουν κάτι με ουσία και σοβαρό και επίκαιρο, αντιθέτως δείχνουν στον κόσμο ότι σαβούρα κυκλοφορεί στα κοσμικά στέκια και προκαλεί με την κιτσαρία και την ηλιθιότητά του.

Συγχίστηκα...που να ήξερα και την είδηση τι θα γινόταν!

katerina είπε...

κ. Α.Μ. μου, ο ...περι ου ο λόγος, απλά είχε άλλο πατερα απο εσένα και απο εμενα.

Μα γιατί δεν θαυμάζεις την κορμοστασιά του ηγετη; Που είναι βρε η πολιτική σου ορθότης;

Daria είπε...

Χμμ.... χμμ....
Βρε μπας κι έσκασες από τη ζήλεια σου που είσαι ένας αγύμναστος;

Δήμητρα είπε...

Χοχοχο....μάλλον θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα....

ο κύριος "αμ" είπε...

@ Anasa ,
ευχαριστώ για το πέρασμά σου . Συμφωνώ με το σχόλιο σου , για τους διευθυντές ειδήσεων . Αυτοί , απλά υλοποιούν , τις ιδέες των επικοινωνιολόγων τρομάρα τους !

ο κύριος "αμ" είπε...

@ Katerina μου ,
αν ήμουν πολιτικά ορθός , θα το σχολίαζα ;
Αλλά ξέρεις κάτι ; Δεν πιάσατε το υπονοούμενο , έστειλε αυτός την κυρά με το φέρυ κι αυτός διάλεξε , τον άλλο τρόπο ...μπας και παίζει κάτι άλλο ;)))))

ο κύριος "αμ" είπε...

@ Dariaaaaaaaaa ,
εγώ αγύμναστος ρε , που λιώνω για τουλάχιστον δέκα ώρες καθημερινά στο "γυμναστήριο" ;
Ααααχ . τι άλλο να κάνω για να με προσέξεις :)))))

ο κύριος "αμ" είπε...

Εσύ Δημητράκι τι μιλάς βρε ;
Τι να ζηλέψω απ' αυτόν τον "καραφλοδαίμονα" ε ; μου λες ;
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Τι άλλο να κάνεις; Για δοκίμασε κανόε καγιάκ...... :-Ρ