Σάββατο

Έριξε ζαριά και δεν του έκατσε ...

Μιά περιπέτεια , που όλοι μας λίγο πολύ , έχουμε ζήσει . Μια περιπέτεια όμως , απ' αυτές που σε εξοργίζουν και σε κάνουν να θέλεις να ...


Πέμπτη πρωί , η μικρή μου , που δεν είναι βέβαια και πολύ μικρή , αλλά για έναν πατέρα πάντα έτσι δείχνει , είχε δυνατούς πόνους στο στομάχι και εμετούς . Το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε και που ήταν πολύ εύκολο , ήταν να επισκεφτούμε το νοσοκομείο που είναι δίπλα μας , στη γειτονιά μας . Η εικόνα στα εξωτερικά ιατρεία , η γνωστή , δεν μας εκπλήσσει καθόλου , μας έχει γίνει συνείδηση . Τριτοκοσμική , τόσο για τους ασθενείς όσο και για τους εργαζόμενους , που παρά την περιπέτεια μας , θα συνεχίσω να το υποστηρίζω , δουλεύουν καταβάλλοντας , τις περισσότερες φορές , υπεράνθρωπες προσπάθειες .
Η διάγνωση ήρθε γρήγορα , χωρίς πολλά πολλά και αυτή ήταν , μαζί με την σιγουριά που μας απέπνεε ο εφημερεύων γιατρός , γαστρεντερίτιδα . Μαζί μ' αυτήν , εύκολα ήρθε και η συνταγή για την θεραπεία .
Το γνωστό σ' όλους παυσίπονο zantac και κάποιο άλλο που θα απέτρεπε την αφυδάτωση . 
Μάταια σκεφτήκαμε , πως τέλος καλό , όλα καλά , όπως συνήθως , όπως θα έπρεπε τουλάχιστον να συμβαίνει . Η περιπέτεια , συνεχίστηκε στο τοπικό ιατρείο του ΙΚΑ , όπου θα έπρεπε , κάποιος γιατρός να "γράψει" την συνταγή όπως λέμε , ώστε να την αγοράσουμε καταβάλλοντας ελάχιστη χρηματική συμμετοχή , αφού είμαστε ασφαλισμένοι ! 
Αμ δε , γελαστήκαμε ...
Ο υπεύθυνος γιατρός , αφού περιμέναμε αρκετή ώρα για να τελειώσει την "κουβέντα" του με κάποιον πλασιέ φαρμακευτικής εταιρείας (ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί αυτά τα ραντεβού θα πρέπει να γίνονται την ώρα που λογικά εξετάζουν ασθενείς) , με ύφος εντελώς επιτιμητικό , μας είπε πως δεν μπορεί να "γράψει" φάρμακα , που έχουν συνταγογραφηθεί από άλλον γιατρό . Δεν μου φάνηκε καθόλου περίεργο αυτό , αντίθετα μάλιστα , αλλά εξοργίστηκα όταν του ζήτησα να την εξετάσει τότε ο ίδιος και η απάντηση του που με κεραυνοβόλησε ήταν , "θα πρέπει να κλείσετε ραντεβού" !!!  
Κράτησα τον θυμό μου για άλλη φορά και μπροστά στους πόνους της μικρής , κατέληξα στο φαρμακείο της γειτονιάς μου .
Ολα αυτά συνέβησαν την Πέμπτη το απόγευμα . ...
Το παυσίπονο δεν έδειξε να έχει την διάθεση να ανακουφίσει ιδιαίτερα την μικρή . Μάλιστα τις βραδυνές ώρες άρχισε να ανεβάζει πυρετό , ο οποίος όμως με κάποια ελαφρά αντιπυρετικά , από αυτά που έχουμε όλοι σπίτι μας , έπεφτε .
Η παρασκευή ξημέρωσε , μέσα στο ίδιο σκηνικό , με πόνους δηλαδή , εμετούς και πυρετό που έκανε τα σκαμπανεβάσματά του . Δεν είμαστε ειδικοί , μα κάποια βασικά πράγματα , από την πολυετή μας επαφή με γιατρούς και νοσοκομεία λόγω υπερηλίκων γονέων , μας έκανε να σκεφτούμε πως ίσως θα ήταν καλό να κάνουμε μια γενική εξέταση αίματος . Ετσι λοιπόν , νωρίς το πρωί της παρασκευής , βρεθήκαμε σε ιδιωτικό μικροβιολογικό εργαστήριο , ζητώντας να γίνει μια τέτοια εξέταση . Οι απαντήσεις ήρθαν στις τέσσερις το απόγευμα ....τα λευκά αιμοσφαίρια στα ύψη ...
Ολο αυτό το χρονικό διάστημα , οι πόνοι , πόνοι και οι εμετοί , εμετοί , ενώ ο πυρετός έκανε τα δικά του παιγνίδια . 
Με τις απαντήσεις στο χέρι , ξανά λοιπόν στο ίδιο νοσοκομείο που κατά καλή μας τύχη , εφημέρευε πάλι . Η διαδικασία αυτή την φορά ήταν πιο απλή , αφού ο ΕΙΔΙΚΕΥΌΜΕΝΟΣ γιατρός που άκουσε το ιστορικό και απλά διάβασε την εξέταση από το ιδιωτικό εργαστήριο , έδωσε αμέσως εντολή για εισαγωγή και πλήρεις ιατρικές εξετάσεις , με πιθανή διάγνωση ΟΞΕΙΑ ΣΚΩΛΙΚΟΕΙΔΙΤΙΔΑ !
Προσπαθώ όσο γίνετε να συγκρατήσω τα νεύρα μου , αφού ήδη η περιπέτεια της μικρής πάει προς το τέλος , ωστόσο τα ερωτηματικά θα μου μείνουν μάλλον αναπάντητα .


Είναι ποτέ δυνατόν , όσο κακά αμειβόμενος και να είναι ένας νοσοκομειακός γιατρός , να στέλνει στο σπίτι του ασθενή , μετά από ΟΠΤΙΚΗ και μόνο εξέταση , χορηγώντας απλά παυσίπονα , παρακάμπτοντας , αυτό που εμείς οι άσχετοι κάναμε , μία απλή εξέταση αίματος δηλαδή ?


Εχω το δικαίωμα και ποιός μπορεί να μου ανατρέψει την άποψη που σχημάτισα , να ισχυριστώ ακόμα και δημόσια , ότι ο συγκεκριμένος γιατρός , δεν ξέρει την δουλειά του ?


Μετά από όλα όσα ακούμε για την κατάσταση στα νοσοκομεία , ποιός μπορεί να με πείσει , ότι ο συγκέκριμένος , δεν λειτούργησε ως πωλητής της εταιρείας που παρασκευάζει το συγκεκριμένο παυσίπονο ?


Το βρίσκει κανείς απίθανο , το νοσοκομείο , την συγκεκριμένη στιγμή , να μην είχε την δυνατότητα να εκτελέσει εργαστηριακούς ελέγχους  ?


Η ομάδα που ανέλαβε την επέμβαση , που έγινε με επιτυχία , ο επικεφαλής της , θα αναλάβει να εξηγήσει σ' αυτόν τον γιατρό , το λάθος του ? ή θα τον "κανακέψει" όπως προσπάθησε να κάνει και σε μένα , λέγοντάς μου , ότι είναι κάτι που συμβαίνει ?


Αν είναι κάτι που συμβαίνει , μήπως θα έπρεπε να με προσλάβουν σε κάποιο νοσοκομείο , αφού η ιδέα μου να κάνουμε μία γενική εξέταση αίματος , αποδείχτηκε σωτήρια ?


Για ένα πράγμα είμαι βέβαιος τέλος πάντων .


Παρ' όλο που είμαι πολύ κακώς αμειβόμενος μισθωτός του ιδιωτικού τομέα , μετά από 31 χρόνια δουλειάς , εξακολουθώ να είμαι ένας ευσυνείδητος εργαζόμενος . Για τις όποιες αντιρρήσεις μου  , με τον εργοδότη μου και είναι πολλές και ατομικές και συλλογικές , δεν καταφεύγω στην ελαττωματική κατασκευή προϊόντων . 
Αυτός γιατί έπαιξε μ' αυτόν τον τρόπο ? Έριξε ζαριά και δεν του έκατσε ?
Γιατί ?  





2 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Οχι βρε Αλέκο!!!
Τι κρίμα!!!
Στεναχωρέθηκα τώρα...
Πάλι καλά που την ψιλιαστήκατε εσείς... αλλιώς κινδύνευε το παιδί...

Ελπίζω να πάνε όλα καλά από εδώ και μπρός.....

Χίλια περαστικά μέσα από την καρδιά μου....

Περαστικά...περαστικά... και ξανάπεραστικά......

(τους γιατρούς δεν τους σχολιάζω.. γιατί... δεν θέλω να βρίσω.. βραδιάτικο...)

Περαστικάαααααααααααααααααααααα
(ξανά)

ο κύριος "αμ" είπε...

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω αυτό το "aKanonisti" και μάλιστα με το "Κ" κεφαλαίο , αφού δεν μου φαίνεσαι έτσι :)
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΟΝ ΜΕΛΟΣ :))))
Ευτυχώς όλα δείχνουν να έχουν καλό τέλος .
Απ' ότι φαίνεται όλοι πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι τελικά και να αναζητούμε μια δεύτερη ή και μια τρίτη γνώμη , μαζί με την δικά μας .
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ !!!!!